Nazwa Pozycja Wejście Mapa
Most na wschód od Eterni [16:31] Tak
Opis
Na moście, każdy gracz jest w "strefie ochronnej" i mogą go atakować tylko potwory. Nie ma tu specjalnie dużo do zwiedzania, wystarczy iść ciągle na wschód i pokonać Rapsa na mostku. Warto też zajrzeć na wyspę kierując się na południe zaraz po wejściu.
Występujące potwory Questy związane z lokacją
- Dzik
- Wąż
- Pająk
- Skrzynka na wyspie
- Raps #1
Strefa ochronna: Tak
--------------------------------------------------------------------------------
Nazwa Pozycja Wejście Mapa
Jaskinia Króla Liczów [21:29] Tak
Opis
Aby móc wejść do tej jaskini musimy najpierw porozmawiać z Lothar'em w karczmie Langeburg. Jest tutaj kilka skrzynek, w których są w miarę wartościowe przedmioty, jednak nawet na 12 poziomie będzie trudno dostać się do nich samemu z uwagi na używanie mikstur życia przez Licze. Najlepiej wybrać się tam jeżeli mamy wystarczająco ataku (lub dla maga sporo atrybutu) aby potwory padały na hita.
Występujące potwory Questy związane z lokacją
- Licz
- Żywiołak ognia mały
- Kamienny nietoperz 2x
- Król Liczów
Strefa ochronna: Nie
--------------------------------------------------------------------------------
Nazwa Pozycja Wejście Mapa
Polana pod lasem [25:29] Tak
Opis
Bardzo mała mapka. Nie występują tu żadne potworki, gracze nie mogą Cię atakować. Jest skrzynka, w której znajdziecie 5x potków życia lv5 i trochę złota. Jak zawalczyć z Orkiem dowiecie się w opisie questów lub w opisie bossów.
Występujące potwory Questy związane z lokacją
[ brak ] - Banicka chusta
- Ork
Strefa ochronna: Tak
--------------------------------------------------------------------------------
Nazwa Pozycja Wejście Mapa
Zarośla [26:38] Tak
Opis
Tutaj po raz pierwszy spotkamy się z labiryntem. Lokacja jest dosyć spora. Na szczęście mamy dla Was mapkę co powinno ułatwić Wam sprawę W skrzynkach znajdziecie naprawdę ciekawe eq w zakresie 10-20lv i aż 2 bossy.
Występujące potwory Questy związane z lokacją
- Zombi
- Tygrys
- Troll
- Hiena cmentarna
- Szkielet
- Ghoul
- Troglodyta
- Kamienny nietoperz
- Ferdynand
- Dzikus
Strefa ochronna: Nie
--------------------------------------------------------------------------------
Nazwa Pozycja Wejście Mapa
Podziemia Urkade Urkaden -> Podziemia Tak
Opis
Ta lokacja jest baaardzo kręta i stracimy w niej dużo punktów ruchu (jeśli chcemy otworzyć wszystkie skrzynki). Mniej więcej od 17 poziomu, powinniśmy sobie poradzić z tutejszymi potworami. Na mapce jest kilka źródełek leczniczych (leczą całe HP i MP), tak jakby ktoś się pytał Po za tym, to nic specjalnego w tej lokacji nie ma. Należy pamiętać, że po pokonaniu Minotaura, trzeba otworzyć skrzynkę, a dopiero potem pogadać z Aramisem (po gadce z Aramisem, wracamy automagicznie do Karczmy, więc aby dobrać się do skarbu, musimy jeszcze raz zwiedzać podziemia).
Występujące potwory Questy związane z lokacją
- Ghoul
- Troglodyta
- Kamienny nietoperz
- Minotaur
- Uwolnienie Aramisa
Strefa ochronna: Nie
--------------------------------------------------------------------------------
Nazwa Pozycja Wejście Mapa
Święte Drzewo Urkade [36:27] Tak
Opis
Ta mapka nie jest specjalnie zagmatwana, wystarczy, że będziemy cały czas szli na północ. Spotkamy tam Serafina. Po walce, na wschód od drzewa, znajdziemy Kwiatek Niezapominajki. Tylko że potwory są troszkę silniejsze (Oprychy, Diabliki, Demoniczni Słudzy itp). Na zachód jest wejście do małej jaskini... Znajdziemy tam ciekawy kamyczek
Występujące potwory Questy związane z lokacją
- Duch
- Troglodyta
- Banita
- Ghoul
- Oprych
- Diablik
- Demoniczny sługa
- Miedziany golem
- Kwiat Niezapominajki
- Serafin
- Schowek w pniu drzewa
- ten kamyczek niebieski
Strefa ochronna: Nie
--------------------------------------------------------------------------------
Nazwa Pozycja Wejście Mapa
Las banitów [31:32] Tak
Opis
Niezbyt wielka lokacja. Nie atakują tu żadne potwory, oraz nie występuje protectzone (mogą Cię atakować inni gracze). Żeby zawalczyć z Hersztem Banitów musimy mieć Banicką chustę, którą znajdziemy na Polanie pod lasem w korzeniu drzewa. Po pokonaniu bossa po lewo jest skrzynka, w której znajdziecie banicki płaszcz Są także banickie buty ukryte w drzewie (tym na północ od wejścia).
Występujące potwory Questy związane z lokacją
[ brak ] - Herszt banitów
- Banickie eq
Strefa ochronna: Nie
Offline